آقا رضای گلآقا رضای گل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
علی آقای عزیزمعلی آقای عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ستاره امید علی

اولین مطلب

1392/7/18 1:59
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام 

امشب که برای تو اقدام به ساختن وبلاگ کردم در هفته 19 بارداری قرار دارم .علی وبابا هم خوابیدن 

داداش علی از اول مهر امسال میره مهد کودک

راستی بت بگم که خیلی دوست داره و از وقتی که نی نی دار شده خیلی اخلاقش بهتر شده وبا من مهربون تره به خاطر همین هم من اسم وبلاگ تو رو گذاشتم "ستاره امید علی"

اولش علی خیلی دلش نی نی دختر می خواست ولی الان خیلی دلش می خواد که زودتر به دنیا بیای 

من تصمیم دارم هر شب به سراغ وبلاگت بیام واز خاطراتت برات بنویسم 

تو دوران بارداری علی نتونستم براش اینکارو بکنم چون سر کار می رفتم و توی یک سالگی براش وبلاگ ساختم ولی الان آدرسش یادم رفته امیدوارم که این توفیق رو داشته باشم که بتونم برای تو این کارو ادامه بدم

خیلی دوستون دارم پسرهای گل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)