آقا رضای گلآقا رضای گل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
علی آقای عزیزمعلی آقای عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

ستاره امید علی

تولدت مبارک پسر گلم

1393/12/1 1:25
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

وسعت دوست داشتنت براي من ....آپلود عکس

همان بهشتي است كه گفتند زير پاي مادران است.آپلود عکس

  مثل نفسی برايم ....آپلود عکس

مثل هوا ...مثل آبآپلود عکس

پس بدان ...اگر نبودي...نبودمآپلود عکس

اگر نباشی.....نيستمآپلود عکس

بي تو من....هيچم آپلود عکس

فرشته ی نازنینم...آپلود عکس

 

پسر خوشگلم یک سالگیت مبارک

از این که نتونستم برات تولد خوبی بگیرم خیلی ناراحتم ولی چیکار کنیم فعلا که شرایط زندگی اینطوریه ایشالا وقتی برگشتیم اصفهان جشن تولد حسابی با جشن قبولی بابا توی امتحان فوق تخصص براتون می گیرم

البته من وعلی خیلی ناراحت بودیم که کسی نبود که برای توادت دعوت کنیم که مامان حوریا زنگ زد و گفت می خوام نون بپزم و مارو دعوت کرد من هم فورا یه کیک من درـوردی با حداقل امکانات درست کردم و بردیم هنام مامان جون  هم بود البته خیلی هم خوش گذشت مامان حوریا برامون ((چورک))درست کرد چورک یه نوع نان محلی الشتره که خیلی هم خوشمزه است بعد از خوردن چورک رفتیم کوهنوردی که خیلی خوب بود بعد هم اومدیم وکیک خوردیم با اینکه شکل کیکت خیلی خوشکل تزیین نشده بود ولی طعمش خیلی خوب بود.شکلش مثلا قلبهخنده

این کیک کفشدوزک را دو روز بعد از تولدت درست کردیم با داداش علی شب جمعه که بابا هم خونه باشه ولی اینقدر بابا درگیر درس وامتحانش بود که فقط در حد یه عکس اومد پیشمون

                                        آپلود عکس

 

 

فدای انگشت به دهن شدنت خوشکلم

یه هدیه زوری بوسیدن از ته دلشه!!!!

قربون این مظلومیتت عزیزم                     آپلود عکس

 

پسندها (1)

نظرات (0)