آقا رضای گلآقا رضای گل، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
علی آقای عزیزمعلی آقای عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

ستاره امید علی

لباسهی پسرم

1392/8/16 23:22
نویسنده : مامانی
204 بازدید
اشتراک گذاری

رضای گلم قبلا بهت قول داده بودم عکس بافتنیهای مامان جونو برات میذارم 

حالا دیگه آماده شدن اونا رو برات میذارم 

در ضمن لباسهایی که خودم برات دوختم رو هم میذارم تا ببینی چه مامان هنرمندی داری!!!!!خنده

 

ل

 

ث

 

ش

البته طراحی این لباسها کار خودم بوده 

ل

 

پ

 

یپ

این پلیورو علی برات از نمایشگاه خرید اون موقع تو هنوز تو دلم نبودی !!!!!

 

از این جا به بعد دیگه هنرهای مامانته !!!!!

 

 

س

س

 

 

ش

 

ق

 

ی

ی

 

 

ش

 

ش

س

 

س

س

 

واین هارو هم علی آقا با التماس برای شما خریدند موقعی که داشتم برای خودش شلوار می خریدم اینهارو برداشت گفت برا نی نی مون.

ی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

م.موحد
19 آبان 92 18:50
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید